två steg från paradise



2010-10-16 @ 17:01:07


vi fikade på the coffee

lycklig_tjej_94

vi är lite 'två steg från paradise' och jag har kramp i armen eftersom jag håller i kameran och det är här 512:e bilden.

fina vän. fina håkan. fina förmiddag.

just nu sitter jag och lyssnar igenom håkans nya album så högt så att det gör ont i öronen. för det är så musik ska vara. det ska kännas. två steg från paradise; den känns. wow. definitivt hög dansa-bort-natten-faktor.

vi fikade och pratade. stog i kö i en och en halv timme i en väldigt varm skivbutik. blev lite ledsen när jag inte hann ta en bild med håkan. blev glad när han pratade med mig. han önskade en fin dag. tack. tacktacktack.

jag blev lite förälskad i killarna som stog och sjöng med i varje låt hela vägen längs kön. falskt som tusan men det var fint.


Kommentarer
Postat av: anna

ja den är magisk! älskar den :)

2010-10-16 @ 19:13:12
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: clara

åh håkan, så fint.

2010-10-29 @ 22:53:01
URL: http://claraeneqvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0