mikaela - kom hit och ta med dig gummistövlar och en blommig klänning



2010-10-11 @ 17:28:23


Annie har en fototävling som jag tänkte vara med i med temat porträtt. Bilden här över är på min kusin, tagen i början på augusti och sitter som header på hennes blogg samt är en personlig favorit i arkivet. Vinsten är en reflexskärm och det vore inte helt fel eftersom jag älskar att fota porträtt och har en idé som jag ska dra med Mikaela på ganska snart hoppas jag! Platsen är dock ganska... oåtkomlig, så vi får se hur det blir. Menmen, ner kommer man ju alltid...

Kommentarer
Postat av: mikaela

Hej vic!

jag vill gärna komma och leka model medans du fotar mig men vi får väl höras av och bestämma dag och allt det där... ska försöka leta fram en blommig klänning tills dess men gummistövlarna vet jag vart jag har dom!

Vi hörs, kram :)

2010-10-12 @ 22:20:40
URL: http://missmajor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0