history books forgot about us and the bible didn't mention us, not even once



2010-11-14 @ 19:56:30

Igår var jag och hälsade på mormor ett tag, sen åkte jag vidare till ishallen för att se brors hockeymatch. De förlorade matchen och helt ärligt så är inte hockey särskilt kul när batteriet i kameran dött, men det var trevligt ändå. På översta bilden är det bror som tekar i blått, det är även han på andra bilden.
Idag har jag pluggat hela dagen och nu ska jag träna och lyssna på Wuthering Heights. Vi hann med en sväng till biblioteket igår också, och då lånade jag en ljudbok, trots att jag avskyr när folk läser högt. Den engelska boken var utlånad, och eftersom jag envisas med att läsa böcker på orginalspråk så det fick bli så här. Terapi ungefär.


Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: Så bra då, har också pluggat under dagen men nu gör jag typ ingenting:)

2010-11-18 @ 19:03:14
URL: http://ehlskling.blogg.se/
Postat av: Mikaela

sv: haha okej det blir säkert skit bra!

jag gillar när man gör lockar fast inte att ha mina naturliga... ;)

2010-11-20 @ 11:50:59
URL: http://missmajor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0