dansa fastän hjärtat brister, dansa fast du inte är här



2010-11-06 @ 19:12:26


min allra skönaste tröja.
jag börjar återvända till verkligheten nu.


höstsoundtracket spelas för fullt och är en blandning av alla mina favoritlåtar. exakt en timme långt och helt perfekt till vad man än ska göra. idag skulle vi laga mat, kristian anttila och jag.


så jag grävde fram min hemkunskapsbok från åttan och nian.


letade recept


stekte köttfärs, skalade lök, tillsatte krossade tomater och kryddade 'efter behag' som mamma säger.


jag är ingen gordon ramsey men om jag får säga det själv blev det himla gott.
mamma sa att det var det godaste hon ätit på länge. fast hon hade inte ätit något annat idag så det kanske inte var så konstigt.


jag är frisk igen.
det var det jag tänkte berätta.
just det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0