vad jag gör om dagarna.



2010-12-07 @ 22:25:02

vi hade naturkunskap (/estetisk verksamhet) idag. Lo ritade ugglor och skrev en låt som jag skrev ner fast den syns inte. men det är nog lika bra det.

jag ritade en gris i t-shirt. charmigt.
grismakt piltslakt ska det stå bredvid.

på temat jobbar vi med mänskliga rättigheter och det är fruktansvärt kul.

ikväll har matteboken och min lobotomerade miniräknare varit mina bästa vänner. räknaren mosades i en proppfull skolväska förra veckan.

jag längtar tills den här veckan är slut. väldigt mycket.

Kommentarer
Postat av: anna stranne

balla bilder!

ha en fin dag :)

2010-12-20 @ 08:35:18
URL: http://annastranne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0