l o n d o n liksom



2010-12-01 @ 16:46:43

första december betyder studiedag som egentligen betyder pluggaheladagentillshjärnanslutarfungeradag.
de närmsta tre veckorna kommer att vara lite crazy, så jag har en hel del att fixa innan jag åker. även om jag bara är borta över helgen så är det endå tre dagar som inte går att skriva uppsatser eller plugga till prov på.

hursomhelst så tänkte jag bara säga hej då innan jag åker. imorgon kommer jag att vara på skolan från åtta till sju eftersom det är öppet hus, så det kommer inte att bli någon uppdatering då. klassen har fått ta hand om idrotten så niorna och deras föräldrar kommer att stå och titta på när vi har idrottslektion. underbart..

ha det skitbra, för det kommer vi ha. peace


Kommentarer
Postat av: Nettan

Ha det så jättebra. Puss o kram

2010-12-01 @ 21:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0